ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.40-44Ключові слова:
освіта, заклади вищої освіти, змішане навчання, викладачі, студенти, технологіїАнотація
У статті подана характеристика особливостей застосування технологій змішаного навчання у закладі вищої освіти; доведено, що сучасні проблеми їх використання вимагають комплексного підходу до рішень стосовно поліпшення технічної бази, професійного розвитку викладачів, переосмислення методів викладання та адаптації до нових реалій. Визначено основні технології змішаного навчання в закладах вищої освіти, що дозволяє підтримувати стандарти якості освіти попри фізичні та психологічні перешкоди, викликані воєнним станом. Виокремлено, що застосування змішаної моделі навчання дозволяє студентам навчатися у будь-який час та в будь-якому місці, змінювати методи та моделі навчання, підвищувати здатність до самонавчання внаслідок самомотивації. Автором наголошено, що в умовах війни утримання стабільного доступу до інтернету та енергоресурсів для організації змішаного навчання стає складним завданням. З’ясовано, що застосування технологій змішаного навчання у закладі вищої освіти являє собою використання комбінованого підходу до навчання, що інтегрує традиційні особистісні взаємодії в аудиторії з онлайн-технологіями і методами.