ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО І ДЕКОРАТИВНОГО МИСТЕЦТВА У ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.52.1.111-114Ключові слова:
освіта, досвід, професійна компетенція, підготовка майбутніх фахівців, мистецтвоАнотація
У статті проведено дослідження досвіду формування професійної компетенції у майбутніх фахівців образотворчого і декоративного мистецтва. Визначено, що система навчання майбутніх фахівців образотворчого і декоративного мистецтва існує в усіх європейських країнах. Однак лідерами в цій сфері визнають Великобританію, Іспанію, Італію, Німеччину, Польщу та інші. У нашому дослідженні ми більш детально розглянемо особливості системи навчання майбутніх фахівців образотворчого і декоративного мистецтва в Іспанії та Італії. Встановлено, що навчальний процес в італійських університетах побудований на принципах відповідальності студентів за власне навчання; вказано на те, що вони мають можливість самостійно скласти власний розклад занять. Автором вказано, що відвідування занять є добровільним, і вчителем не реєструється, навчальний рік поділяється на три семестри.