ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КРОС-КУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ТУРИЗМОЛОГІВ

Автор(и)

  • Тетяна ДУДКА професор кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету https://orcid.org/0000-0003-4216-1083

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.52.1.101-106

Ключові слова:

крос-культурна компетентність, туризмолог, педагогічний університет, міжкультурні контакти

Анотація

У матеріалах статті окреслено значущість формування крос-культурної компетентності студентської молоді, що актуалізує необхідність розробки дієвих педагогічних моделей для практичної реалізації окресленого завдання.

Унаочнено класичні моделі формування крос-культурної компетентності у наявних іноземних розвідках ХХ-ХХІ століть. Структуровано дефінітивно-факторну «експозицію» досліджуваного феномена. На основі залучення методу компаративного аналізу окреслено поетапність формування досліджуваної компетентності.

У процесі дослідницького пошуку було залучено відповідний методологічний інструментарій – історико-компаративний, конструктивно-генетичний та історико-структурний методи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-21

Номер

Розділ

Наукові статті