ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КРОС-КУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ТУРИЗМОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.52.1.101-106Ключові слова:
крос-культурна компетентність, туризмолог, педагогічний університет, міжкультурні контактиАнотація
У матеріалах статті окреслено значущість формування крос-культурної компетентності студентської молоді, що актуалізує необхідність розробки дієвих педагогічних моделей для практичної реалізації окресленого завдання.
Унаочнено класичні моделі формування крос-культурної компетентності у наявних іноземних розвідках ХХ-ХХІ століть. Структуровано дефінітивно-факторну «експозицію» досліджуваного феномена. На основі залучення методу компаративного аналізу окреслено поетапність формування досліджуваної компетентності.
У процесі дослідницького пошуку було залучено відповідний методологічний інструментарій – історико-компаративний, конструктивно-генетичний та історико-структурний методи.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-03-21
Номер
Розділ
Наукові статті