ОЗНАЙОМЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ З УНЕСКОМ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В МЕТОДИКУ НАВЧАННЯ РІДНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.52.1.63-68Ключові слова:
лінгводидактична спадщина В. Сухомлинського, підготовка студентів спеціальності «Початкова освіта», методика навчання рідної мовиАнотація
У статті висвітлено результати впровадження експериментальної методики творчого розвитку лінгводидактичної спадщини В. Сухомлинського в сучасну освітню практику вищих педагогічних освітніх закладів. Визначено напрями освітньої діяльності та особливості організації навчання студентів, а також подано результати констатувального й підсумкового етапів дослідження. Охарактеризовано чотири рівні обізнаності студентів з лінгводидактичною спадщиною В. Сухомлинського
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-05-11
Номер
Розділ
Наукові статті