ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ДИТЯЧОЇ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.52.1.57-62Ключові слова:
діти старшого дошкільного віку, дитяча художня література, патріотичне виховання, засоби художнього слова, жанр, засіб, книжкаАнотація
У статті розкрито питання виховання патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку засобом дитячої художньої літератури. Аргументовано, що патріотичні почуття, які виховуються засобами художнього слова, пробуджують у дітей любов до героїчного, переконують у тому, що за будь-яких історичних часів у житті завжди є місце для подвигу, вірного служіння рідному народу, Батьківщині. Визначено напрями роботи з дітьми в освітньому просторі щодо добору художніх творів для виховання патріотичних почуттів; ураховано те, що вони вже володіють достатнім літературним багажем, безпомилково визначають жанрові особливості творів, розуміють сутність конкретного вчинку літературного героя, проявляють інтерес до художнього слова, книжок певної тематики і жанру.