ФОРМУВАННЯ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЖИТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.52.1.53-56Ключові слова:
діти з порушеннями психофізичного розвитку, дошкільний вік, формування, ціннісне ставлення до життяАнотація
У статті розкриваються теоретико-методологічні аспекти формування в дітей дошкільного віку з порушеннями психофізичного розвитку ціннісного ставлення до життя. Визначено структурні компоненти цього напряму психолого-педагогічної діяльності, а саме: виховання ціннісного ставлення до власного «Я», до інших людей, здоров’я, природи та соціальної дійсності. Акцентується, що діти дошкільного віку з порушеннями психофізичного розвитку мають об’єктивні і суб’єктивні труднощі у формуванні ціннісного ставлення до життя. Важливими чинниками їх подолання є організація виховного середовища, ігрової діяльності та кломунікації дітей з однолітками, гуманізація педагогічного спілкування, урахування їх психофізичного стану та освітніх потреб і можливостей.