СТАВЛЕННЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДО ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.52.1.28-32Ключові слова:
батьки дітей з ООП, ставлення, інклюзивна освітаАнотація
Статтю присвячено розгляду актуальної проблематики моніторингу якості інклюзивної освіти в Україні, зокрема, з’ясуванню ставлення батьків дітей з особливими освітніми потребами (ООП) до надаваних державою освітніх послуг. Авторка знайомить читачів з результатами проведеного нею упродовж 2019 року анонімного інтернет-опитування, учасники якого висловили свою думку щодо рівня розвиненості інклюзивної освіти в Україні, щодо власних експектацій і напрямів її розбудови.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-12-08
Номер
Розділ
Наукові статті