СТРУКТУРНО-КОМПОНЕНТНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ «КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ» У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.52.1.22-27Ключові слова:
мислення, критичність мислення, критичне мислення, майбутні вчителі інформатики, розвиток критичного мислення, заклад вищої освітиАнотація
У статті обґрунтовано актуальність проблеми розвитку критичного мислення у майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки. На основі теоретичного аналізу розкрито сутність поняття критичного мислення у психолого-педагогічному дискурсі. З’ясовано ознаки, основні компоненти критичного мислення; визначено низку вмінь і навичок, які входять до його складу. Доведено, що завдяки критичному мисленню майбутні вчителі зможуть досягти успіху у професійній кар’єрі, усебічно і гармонійно розвиватися, навчатися протягом життя.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-05-17
Номер
Розділ
Наукові статті