ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.164-167Ключові слова:
індивідуалізація, іноземна мова, цифрові технології, автономне навчання, дидактичні засадиАнотація
Стаття висвітлює низку концептуальних ідей, що розкривають сутність педагогічних явищ, пов’язаних з індивідуалізацією навчання іноземних мов засобами цифрових освітніх технологій. Авторка визначила складові дидактичної структури індивідуалізації навчання іноземних мов, підходи для реалізації навчання автономії; визначила етапи навчання автономії та дидактичні умови для успішної реалізації індивідуалізації навчання іноземних мов. У дослідженні визначено, що саме дидактичний потенціал цифрових освітніх технологій забезпечує успішну реалізацію концепції дослідження.