СПЕЦИФІКА НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК СПЕЦІАЛЬНОСТІ В УМОВАХ ШТУЧНОГО СУБОРДИНАТИВНОГО БІЛІНГВІЗМУ

Автор(и)

  • Божена МАРУНЕВИЧ кандидат педагогічних наук, доцент кафедри німецької філології ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.48.1.24-27

Ключові слова:

навчання німецької мови, штучний білінгвізм, психолінгвістичний підхід, функціонування психолінгвістичних механізмів білінгва

Анотація

Стаття присвячена дослідженню проблеми навчання німецької мови як спеціальності в умовах міжмовної взаємодії рідної та іноземної мов. На основі детального аналізу психологічного аспекту штучного субординативного білінгвізму обґрунтовано доцільність урахування фактора двомовності як об’єктивної реальності в навчальному процесі; виділено психолінгвістичну концепцію взаємодії мовних кодів у свідомості білінгва як визначальну для розробки сучасної методики навчання німецької мови в умовах штучного білінгвізму.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-24

Номер

Розділ

Наукові статті