ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ПРОГРАМОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ РУМУНІЇ (2014–2020 рр.)
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.36-40Ключові слова:
вправи, гра, навантаження, початкова школа, програма, Румунія, фізичне виховання, формиАнотація
В статті проаналізовано особливості програмового забезпечення фізичного виховання школярів румунської початкової школи ‒ наявність двох навчальних предметів ‒ «Фізичне виховання» та «Гра і рух» в початковій ланці освіти Румунії та визначив основні положення навчальних програм. Автор наголосив, що саме такий синтез напряму впливає на конкретне навчання щодо формування здоров’я учнів шляхом виховання потреби в русі. На його думку, програма «Гра і рух» забезпечує обов’язковий об’єм фізичної активності школярів початкових класів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-04-02
Номер
Розділ
Наукові статті