ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОВІДНИХ КРАЇНАХ ЄВРОПИ

Автор(и)

  • Мирослав КРИШТАНОВИЧ доктор наук з державного управління, професор, професор кафедри педагогіки та інноваційної освіти, Інститут права, психології та інноваційної освіти Національного університету “Львівська політехніка”, Україна https://orcid.org/0000-0003-1750-6385
  • Світлана КРИШТАНОВИЧ кандидат наук з державного управління, доцент, доцент кафедри економіки та менеджменту Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського, Україна https://orcid.org/0000-0002-2147-9028

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.18-21

Ключові слова:

студент, викладач, заклад вищої освіти, професійно-педагогічна компетентність, країни Європейського Союзу

Анотація

У статті акцентується на особливій актуальності питання розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів закладів вищої освіти; наголошується на необхідності використання зарубіжного досвіду у сфері педагогічної діяльності.

Проаналізовано процес освітньої підготовки і підвищення професійної компетентності викладачів, аргументовано доведено, що це залежить від особливостей соціально-економічного і політичного життя, історичних традицій, національного менталітету, педагогічних напрацювань кожної з розвинених країн. Автором зроблений висновок, що лише за наявності високого рівня професійно-педагогічної компетентності майбутній викладач закладу вищої освіти зможе отримати таке звання, яке забезпечуватиме йому право проводити заняття у ЗВО.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-12

Номер

Розділ

Наукові статті