РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ США

Автор(и)

  • Ірина БЕЙ аспірант третього року навчання кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.48.1.17-19

Ключові слова:

американська наукова школа, історичний аналіз, метод проектів, педагогіка прагматизму, заклади освіти США

Анотація

У статті проаналізовано історію зародження, становлення та розвитку методу проектів у педагогіці США; визначено основні напрями реалізації ідей проектного навчання в американських закладах освіти в різні історичні періоди; представлено основні положення педагогіки прагматизму, які впроваджували такі представники американської наукової школи, як: Дж. Дьюї, В. Кілпатрік та Е. Коллінгс.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-18

Номер

Розділ

Наукові статті