ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРАЦІЇ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНИХ НАУКОВО-ПРЕДМЕТНИХ ДИСЦИПЛІН
Ключові слова:
педагогічний експеримент, критерій, показник, готовність, інтеграціяАнотація
Устатті проводиться оцінка готовності майбутніх учителів технологій до інтеграції змісту професійних науково-предметних дисциплін у процесі навчання.
Для забезпечення якісної перевірки ефективності розробленої педагогічної системи, окремого комплексу педагогічних умов та методичних рекомендацій щодо підготовки майбутніх учителів технологій проведено педагогічний експеримент, який проходив в п'ять етапів.
Використання відповідних показників дозволило встановити, що подальший пошук та вдосконалення системи підготовки майбутніх учителів технологій загалом та особливо в контексті інтеграції змісту професійних науково-предметних дисциплін мають перспективу розвитку.
У результаті педагогічного експерименту було підтверджено ефективність розробленої педагогічної системи та методики підготовки студентів до інтеграції змісту професійних науково-предметних дисциплін за технологічним напрямом.