РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПСИХОЛОГІЧНИХ ТА ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 073 "МЕНЕДЖМЕНТ" СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ "УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ" В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ
Ключові слова:
мобільність, соціально-професійна мобільність, інтелектуальна мобільність, професійна мобільність, професійно-педагогічна мобільністьАнотація
У статті розкрито роль педагогічного потенціалу психологічних та педагогічних дисциплін у формуванні професійно-педагогічної мобільності студентів спеціальності 073 "Менеджмент" спеціалізації "Управління навчальним закладом" в умовах магістратури.
На основі авторської концепції розглянуто формування діяльнісної та особистісної складових професійно-педагогічної мобільності (відповідних компетентностей). За результатами проведеного аналізу та узагальнення першоджерел запропоновано введення до навчального плану спеціальності дисципліни "Професійна мобільність випускника навчального закладу".
Необхідність дослідження професійно-педагогічної мобільності фахівців в умовах магістратури актуальна в умовах їх переходу в систему освіти на педагогічні посади за відсутності в них базової педагогічної освіти.