Адаптація дітей мігрантів до нового соціокультурного простору: педагогічна допомога і підтримка
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.9.144-151Ключові слова:
діти мігрантів, адаптація, педагогічна допомога, педагогічна підтримка, соціокультурний простірАнотація
У статті обґрунтовано значення педагогічної допомоги та підтримки в адаптації дітей мігрантів до нових умов соціокультурного простору. Охарактеризовано основні потреби означеної категорії дітей, задоволення яких сприятиме успішній адаптації. Розкрито сутність інформаційної, інструментальної емоційної підтримки. Доведено, що важливим середовищем для проведення такої діяльності виступає школа як звичне оточення, в якому дитина з сім’ї мігрантів перебуває, спілкується, почуває себе комфортно Наголошено на потребі співпраці вчителів, вихователів, соціального педагога та психолога, адміністрації у наданні допомоги дітям мігрантів у процесі адаптації до нового соціокультурного простору