Особливості мовної освіти в Східній Україні на початку ХХ ст

Автор(и)

  • Ольга Царик

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.9.44-49

Ключові слова:

мовна освіта, писемне мовлення, культура писемного мовлення, учень, школа, методи навчання

Анотація

У статті вивчено історичний  досвід навчання учнів у школах Східної України початку ХХ ст. Мета статті полягає у аналізі особливостей мовної освіти, вивченні досвіду розвитку навичок писемного мовлення учнів досліджуваного періоду. У статті зроблено висновки про те, що розвиток мовної освіти відбувався поступово, відповідно до змін в системі освіти та в загальних підходах до методів навчання

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-17

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ