Особливості організації дистанційного навчання магістрів публічного адміністрування в університетах США
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.9.37-44Ключові слова:
публічне адміністрування, університети США, магістерські програми, , дистанційне навчанняАнотація
У статті проаналізовано особливості організації дистанційного навчання магістрів публічного адміністрування в університетах США. Окреслено актуальні проблеми дистанційного навчання, моделі, режими навчання. Висвітлено основні види освітніх послуг та технології організації дистанційного навчання в університетах США. На підставі аналізу системи дистанційного навчання магістрів публічного адміністрування в університетах США зроблено висновок про доцільність упровадження досвіду США з метою удосконалення професійної підготовки магістрів публічного адміністрування в українських вищих навчальних закладах.