Умови ефективного соціально-педагогічного супроводу дітей із сімей, постраждалих у ході АТО
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.10.165-172Ключові слова:
складні життєві обставини, сім'я, яка опинилася в складних життєвих обставинах, внутрішньо переміщені особи, діти із сімей, постраждалих у ході АТО, травматичний стрес, посттравматичні стресові розлади, супровід, соціальний супровід, педагогічний супровід, соціально-педагогічний супровідАнотація
У статті розглянуто особливості сімей, постраждалих у ході АТО, основні проблеми, які можуть спостерігатися у дітей із таких сімей. Обґрунтовано необхідність допомоги таким дітям. Виявлено, що домінуючим видом / технологією роботи з дітьми із сімей, постраждалих у ході АТО є супровід. Представлено аналіз супроводу у соціальному, педагогічному, соціально-педагогічному аспектах. Виокремлено умови ефективного соціально-педагогічного супроводу дітей із сімей, постраждалих у ході АТО.