Умови ефективного соціально-педагогічного супроводу дітей із сімей, постраждалих у ході АТО

Автор(и)

  • Оксана Протас

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.10.165-172

Ключові слова:

складні життєві обставини, сім'я, яка опинилася в складних життєвих обставинах, внутрішньо переміщені особи, діти із сімей, постраждалих у ході АТО, травматичний стрес, посттравматичні стресові розлади, супровід, соціальний супровід, педагогічний супровід, соціально-педагогічний супровід

Анотація

У статті розглянуто особливості сімей, постраждалих у ході АТО, основні проблеми, які можуть спостерігатися у дітей із таких сімей. Обґрунтовано необхідність допомоги таким дітям. Виявлено, що домінуючим видом / технологією роботи з дітьми із сімей, постраждалих у ході АТО є супровід. Представлено аналіз супроводу у соціальному, педагогічному, соціально-педагогічному аспектах. Виокремлено умови ефективного соціально-педагогічного супроводу дітей із сімей, постраждалих у ході АТО.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-17

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ