Форми взаємодії вихователя дітей дошкільного віку з родинами учасників бойових дій
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.10.158-165Ключові слова:
взаємодія, взаємодія з родинами, взаємодія з родинами учасників бойових дій, форми взаємодії, методи взаємодіїАнотація
У статті розкрито сутність поняття “взаємодія з родинами учасників бойових дій” та характеризовано його як процес двосторонньої діяльності, взаємної (спільної) діяльності вихователів дітей дошкільного віку та членів їх родин, котрі є учасниками бойових дій з метою гармонійного розвитку особистості вихованця. Визначено основні проблеми, розкриття яких передбачає дослідження процесу взаємодії вихователя з родинами учасників бойових дій. Описано основні форми роботи вихователя дітей дошкільного віку з родинами учасників бойових дій.