Тренінг як інструмент здійснення профілактики ВІЛ-інфекції у середовищі підлітків
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.10.154-158Ключові слова:
вірус імунодефіциту людини, підлітки, профілактика, тренінг, метод “рівний-рівному”Анотація
У статті розглядаються питання профілактики ВІЛ-інфекції серед підлітків як соціально-педагогічної проблеми, охарактеризовано тренінг як форму профілактики цього суспільно негативного явища. Розкрито види тренінгів, які можуть використовуватись у здійсненні соціально-педагогічної діяльності. Визначено, що ефективним методом у проведенні тренінгів є метод “рівний-рівному”, за якого старшокласники можуть бути провідними у групі підлітків і передавати інформаційний досвід.