Готовність майбутніх соціальних педагогів до формування волонтерської культури фахівця: критерії і показники оцінювання

Автор(и)

  • Юліана Волочій

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.10.35-40

Ключові слова:

Волонтер, волонтерська культура фахівця, критерії і показники готовності майбутніх соціальних педагогів до волонтерської діяльності

Анотація

У статті обгрунтовано критерії і показники готовності майбутніх соціальних педагогів до формування волонтерської культури фахівця. Подається визначення “волонтерська культура” особистості, проаналізовано зміст та особливості гносеологічного, конструктивно-проективного, організаційного, комунікативного, перцептивно-рефлексивного компонентів професійних здібностей волонтера.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-17

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА