Удосконалення самостійної роботи студентів-перекладачів з урахуванням досвіду закладів вищої освіти США
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.11.45-52Ключові слова:
студенти-перекладачі, освіта, США, самостійна роботаАнотація
У статті розглянуто напрями удосконалення організації самостійної роботи студентів-перекладачів на основі вивчення американського досвіду. У процесі дослідження проаналізовано різні моделі професійної компетентності перекладача. Ознайомились з веденням перекладацького бізнесу у США та програмами для його здійснення з допомогою комп’ютера, а саме так звані САТ технології. Не менш важливим складником навчального середовища для студентів є кадрові ресурси, тобто викладач як педагог, помічник, що супроводжує студента у процесі його самостійної роботи. Саме тому, доцільним при організації самостійної роботи студентів-перекладачів потрібно акцентування уваги на формуванні самостійності студентів та здатності до самоосвіти протягом усього професійного життя.