Реалізація принципів соціосеміотики у навчанні студентів іноземним мовам

Автор(и)

  • Iрина Камінська

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.15.235-240

Ключові слова:

навчання іноземних мов, семіотика, комунікативні завдання, текст, текстовий підхід

Анотація

У статті розглядаються перспективи запровадження принципів соціосеміотики у систему навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах нашої держави. Проаналізовано погляди зарубіжних учених щодо особливостей сприймання автентичних іншомовних текстів в якості соціальних актів комунікації суб'єктами навчання; обґрунтовано доцільність залучення текстового підходу до навчання іноземних мов студентів; окреслені можливості модернізації підходів до розвитку мовної особистості студента. Автором акцентовано необхідність оновлення й видозмінювання навчальних планів та програм з іноземних мов, а також критеріїв відбору іншомовних навчальних матеріалів для студентів університетів. Текстове навчання розглядається в якості практичного підходу застосування якого здатне оптимізувати розв’язання проблем навчання іноземних мов, об’єктивно оцінити рівень розвитку мовних та мовленнєвих умінь та навичок, оптимізувати процес оволодіння іноземною мовою.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ