Проблеми реформування в Україні освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.15.215-220Ключові слова:
інклюзія, інклюзивна освіта, діти з особливостями психофізичного розвитку, інтеграція, реформування освіти, нозологіїАнотація
У статті проведено аналіз сучасного стану інклюзивної освіти в Україні. Встановлено низку чинників, що перешкоджають впровадженню та розвитку інклюзивної освіти. Відзначено комплекс взаємопов’язаних економічних та організаційних важелів, здатних сприяти вирішенню деяких проблем інклюзивної освіти. Розглянуто аргументи “за” і “проти” інклюзивної освіти та її можливості у процесі гуманізації суспільства. Аналізуються необхідні умови для забезпечення ефективності допомоги дітям з проблемами в розвитку.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ