Професійнa підготовка педагогів іноземної мови у республіці Болгарія

Автор(и)

  • Ольга Лобода

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.12.25-30

Ключові слова:

англійська мова, Британська Рада, дошкільний вік, іноземна мова, компетентнісні характеристики, молодший шкільний вік, позитивний досвід, професійна підготовка, Республіка Болгарія, система підготовки педагогів

Анотація

У статті окреслено структуру системи освіти у Республіці Болгарія, організацію навчання іноземних мов і англійської зокрема. Визначено деякі аспекти мовної політики та її впливу на розвиток сучасної іншомовної освіти Болгарії. Висвітлено особливості системи професійної підготовки педагогів іноземної мови у Болгарії. Схарактеризовано роль Британської Ради в підготовці вчителів іноземних мов. Представлено основні компетентнісні характеристики сучасного європейського вчителя іноземних мов та компоненти початкової шкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-01

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ