Формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів початкової школи засобами мистецтва
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.14.190-196Ключові слова:
ціннісні орієнтації, види мистецтва, виховний потенціал мистецтва, підготовка вчителів початкової школиАнотація
В статті розглянуто необхідність зміни форм та засобів формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів початкової школи. Розкрито та схарактеризовано аксіологічні категорії, на яких базується сучасні принципи освітнього процесу в Новій українській школі, а саме: загальнолюдські морально-естетичні категорії (Краса, Добро, Істина); професійно-педагогічні (Людина (особистість), Колектив, Єдність). Визначено виховний потенціал різних видів мистецтва як універсального засобу формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів та доцільність використання класичних та сучасних творів мистецтва в процесі викладання дисциплін не мистецького профілю. Висвітлено приклади реалізації означеного підходу в процесі викладання дисципліни “Основи педагогіки зі вступом до спеціальності”.