Формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів початкової школи засобами мистецтва

Автор(и)

  • Ольга Лук’янченкo

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.14.190-196

Ключові слова:

ціннісні орієнтації, види мистецтва, виховний потенціал мистецтва, підготовка вчителів початкової школи

Анотація

В статті розглянуто необхідність зміни форм та засобів формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів початкової школи. Розкрито та схарактеризовано аксіологічні категорії, на яких базується сучасні принципи освітнього процесу в Новій українській школі, а саме: загальнолюдські морально-естетичні категорії (Краса, Добро, Істина); професійно-педагогічні (Людина (особистість), Колектив, Єдність). Визначено виховний потенціал різних видів мистецтва як універсального засобу формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів та доцільність використання класичних та сучасних творів мистецтва в процесі викладання дисциплін не мистецького профілю. Висвітлено приклади реалізації означеного підходу в процесі викладання дисципліни “Основи педагогіки зі вступом до спеціальності”.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-21

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ