Формування інтегральної соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів до інклюзивного навчання
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.15.160-169Ключові слова:
майбутній вчитель початкових класів, заклад вищої освіти, професійна підготовка, інтегральна соціально-педагогічна компетентність, заклад загальної середньої освітиАнотація
У статті представлено теоретичний аналіз інтегральної соціально-педагогічної компетентності вчителя початкових класів закладу загальної середньої освіти до організації інклюзивного навчання. Схарактеризовано складники інтегрованої соціально-педагогічної компетентності. Обґрунтовано закономірності та принципи формування інтегральної соціально-педагогічної компетентності у процесі професійної підготовки в закладі вищої освіти. Визначено етапи, мету, завдання, методи і форми формування у студентів інтегрованої соціально-педагогічної компетентності до організації інклюзивного навчання.