Місце інноваційних освітніх технологій на практичних заняттях студентів психологів
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.14.121-126Ключові слова:
освітні технології, кейс-метод, неігровий інтерактивний метод, освітня інноваціяАнотація
У статті здійснено спробу визначити необхідність застосування інноваційних технологій у дидактиці вищої школи. Метою нашої статті є науковий аналіз особливостей інноваційних методів проведення практичних занять зі студентами – психологами, а саме, можливостей використання методу сase-study.
Проаналізовано та обґрунтовано ефективність такого методу проведення практичних занять зі студентами-психологами як case-study, що має у собі прогресивне начало, оскільки надає змогу під час творчого розгляду ситуацій ефективно вирішувати завдання майбутнього професіогенезу студентів-психологів. Кейс-метод формує навички у майбутніх психологів аналізувати практичні проблеми психології, виробляти вміння формулювати запити щодо конкретної психологічної ситуації.