Чинники впливу на мовленнєві порушення дітей молодшого шкільного віку

Автор(и)

  • Наталія Матвеєва

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.1.153-159

Ключові слова:

спілкування, мовлення, мова, соціалізація, розвиток, мовленнєвві порушення, корекція, успішність

Анотація

Н.Матвеєва наголошує на тому, що мова забезпечує потреби особистості у спілкуванні, ознайомленні з навколишнім світом, нормами взаємодії між людьми, реалізації власних задумів та потреб. У статті проаналізовано основні чинники впливу на появу порушень мовлення у дітей. Автор розглядає різні аспекти проблеми виникнення мовленнєвих порушень, а саме: біологічний, соціально-психологічний, педагогічний. Акту-алізується необхідність родинного виховання на усталених традиціях українського народу, збереження звичаїв та морально-етичних цінностей, які загалом дозволяють розвинути мовлення особистості на відповідному рівні. Стаття розкриває основні вимоги Державного стандарту щодо навчання осіб із порушеннями мовлення, а також визначає чіткі завдання задля підвищення ефективності та якості навчання учнів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-22

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ