Пастирська педагогіка: потреба суспільства
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.1.23-30Ключові слова:
пастирська педагогіка, богослів’я, онтологізація, деонтологізація, етизація, культурохогізація, соціалізація, олюднення людиниАнотація
У статті розглянуто питання доцільності пастирської педагогіки. За результатами аналізу установлено, що такий вид педагогіки підтримує суспільство й вважається, що держава повинна бути зацікавленою у педагогічній пастирології і всіляко підтримувати її функціонування. Метою дослідження є визначення засад пастирської педагогіки, розкриття та обґрунтування її основних компонентів. Узагальнено базові основи, на яких ґрунтується пастирська педагогіка. Запропоновано дефініцію пастирської педагогіки. Виокремлено та обґрунтовано її компоненти: онтологізація, деонтологізація, етизація, культурологізація, соціалізація, олюднення людини. Установлена доцільність запровадження пастирської педагогіки у дошкільних, шкільних та закладах вищої освіти, як інноваційної програмної технології.